femkeweijman.reismee.nl

Korte samenvatting van de eerste 3 maanden

Hoi iedereen,

Ik ben behoorlijk afwezig geweest de afgelopen maanden, dit komt doordat ik geen wifi heb thuis. zelfs mijn blog moet ik op school uittypen.

Het gaat onwijs goed met me, op school heb ik 'straight A's', ik heb een superleuke vriendengroep en wat is mijn gastgezin leuk.

Heimwee? misschien een beetje. ik mis mijn vrienden en familie natuurlijk, maar het stoort me niet, ik voel me gewoon op mijn gemak hier.

Homecoming, halloween, de eerste schooldag.. het was me allemaal wat. het is zeker anders hier dan thuis. de school spirit is belachelijk hoog en guess what, Trump is gekozen.

Voor mij is het niet zo moeilijk om me te mengen tussen de mensen, de taal spreken gaat makkelijk ookal maak ik soms natuurlijk wel wat fouten.

De kerst komt eraan en Thanksgiving is ook heel dichtbij. Volgende week heb ik nog school en dan is thanksgiving aan de beurt. Sinterklaas is ook lekker dichtbij, maar ik weet niet of ik daar iets mee ga doen.

Het amerikaanse football seizoen is over, op naar het basketbal seizoen en ons volleybalteam is kampioen, ons footbalteam is niet fantastisch helaas.

In principe kan het niet beter op dit moment, natuurlijk zijn er wat momenten geweest waar ik me niet thuis voelde of mijn gastgezin wat minder vond maar dat zal altijd het geval wel zijn.

Voor nu hou ik het kort, heb je vragen? stuur me gewoon een berichtje, laat een reactie achter of zoek contact op op een andere manier.

Tot de volgende keer!

- Femke

Reacties

Reacties

Hiltje

Wat leuk om allemaal van je te lezen, je doet het super meidje! Ik ben trots op je x x x

oma Trijntje

Wat fijn om iets van je te lezen.Van je moeder hoor ik natuurlijk ook wel iets en dat zijn meestal ook goed nieuws-berichten.Ik ben net van plan om je een mooie kaart te sturen. Hopelijk komt dit berichtje ook over.
Veel liefs, Oma

Jannie en Jeroen

Altijd leuk om te horen dat het goed gaat, op naar de feestdagen dat zal ook een compleet andere beleving zijn daar.
En Sinterklaas... stja die kennen ze daar niet natuurlijk. maar wie weet hij komt morgen ( zaterdag 12-11 ) hier aan. ik zal even met hem praten.

Kus knuffel en groet Jannie & Papa

B. de Vries

Yo!

Ik steeds maar kijken en jij maar niks zeggen.
Heel leuk om even een keertje iets van je te lezen en vooral om te lezen dat het je goed gaat en dat je in een leuk gastgezin terecht bent gekomen.
Enneh ... maak jij foutjes in je Engels?? Shame on you!

Hier op het Marnix alles hetzelfde gangetje. Je kunt dus weer heel gemakkelijk terugkomen.

Het ga je goed!!

Groeten,

B. de Vries

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!