femkeweijman.reismee.nl

TEXAS BABY!

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Vandaag had ik dan eindelijk mijn laatste toetsen van dit schooljaar, heerlijk.

En niet alleen dat, onder mijn laatste toets werd ik gebeld door Travel Active met goed nieuws: Ik heb een gastgezin!

Na mijn toets heb ik meteen met zwetende handjes teruggebeld en ik ben zeker niet teleurgesteld.

Ik ben geplaatst in een gezin in Chico, Texas.

Mijn gezin bestaat uit mijn hostdad Harrel (41), mijn hostmom Brandy (38) en mijn twee hostsisters Jade (17) en Téa (18), Ook ben ik gezegend met 3 honden, 2 katten en 2 schildpadden (AWESOME!).

Ik vertrek op 10 Augustus naar New York, en zal dan op 13 Augustus doorvliegen naar mijn gastgezin.

De school waar ik naartoe ga heet Chico High School, hij ziet er leuk en gezellig uit en er zijn vooral veel sporten te volgen.

Het is op dit moment in Chico 38 graden celcius dus sweaters hoef ik niet mee te nemen.

Ik heb er in iedergeval heel veel zin in..

Voor nu, ZOMER!

Tot de volgende keer, misschien wel in Amerika....

Femke

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!