femkeweijman.reismee.nl

Updates

Hoi lezers,

Vandaag even een korte update want in de afgelopen week zijn er wat veranderingen geweest in de situatie 'amerika'.

Ik ging vorige week zaterdag naar polen, ik was toen ongeveer 5 dagen van de site af.

Ik was natuurlijk een beetje bang dat ik een telefoontje vanTravel Active zou missen, maar gelukkig nam mijn moeder op.

Ze vertelden mijn moeder dat er een gastgezin in Texas was dat mij graag in huis wilde hebben, maar ze hadden wel strenge regels die ik moest volgen.

Het gastgezin was namelijk mormoons.

Normaal gesproken mag ik als student geen nee zeggen tegen een gastgezin op basis van religie, maar aangezien ik zelf atheïst ben was dit een hele grote stap.

Bij hun mail kreeg ik een boekje toegestuurd met hun regels, ik mocht geen handje vasthouden gedurende de hele reis, geen koffie drinken en misschien zelfs geen eens makeup dragen.

Ik zou mezelf dus volledig moeten veranderen om in hun gezin te passen, dat leek me helemaal niet leuk.

Iedereen die ik erover sprak was het met me eens, ik moest nee zeggen want dit was geen goede match voor mij.

Ik heb er nog even over nagedacht en er met wat mensen over gesproken, want ik wist natuurlijk niet zeker of er nog een gezin interesse zou hebben in me.

Gelukkig zei Travel Active dat dat geen probleem zou worden, dus heb ik de knoop afgelopen donderdag doorgehakt.

Ik heb er een dag over nagedacht in polen en uiteindelijk besloten nee te zeggen.

Dat zijn de veranderingen van de afgelopen weken,

Ik heb dus nog geen gastgezin maar ik heb er nogsteeds heel veel zin in.

Tot de volgende keer!

Femke.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!